Liontech

Εγγύηση Σωστής Λειτουργίας

Αρχική / Γιατί εμάς / Εγγύηση Σωστής Λειτουργίας
Εγγύηση Σωστής Λειτουργίας

 Σας υποστηρίζουμε και μετά την επισκευή !

Με την ολοκλήρωση της επισκευής του υπολογιστή, του laptop, του PS4 ή του XBOX σας παρέχουμε εγγύηση σωστής λειτουργίας.

Η χρονική διάρκεια της εγγύησης διαφέρει ανάλογα με την εργασία επισκευής και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις συνθήκες που επικρατούν στο χώρο του πελάτη. Για παράδειγμα η εγγύηση δεν ισχύει εάν μετά από επισκευή πλαστικών το laptop πέσει ή χτυπηθεί με ευθύνη του πελάτη.

Για να ισχύει η εγγύηση θα πρέπει να μην έχει αφαιρεθεί το ειδικό αυτοκόλλητο που πιστοποιεί τις εργασίες που έγιναν από το εργαστήριο μας και το οποίο τοποθετείται στο πίσω μέρος του υπολογιστή ή του laptop. 

Η χρονική διάρκεια της εγγύησης περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω.


 Εργασία

Laptop / Netbook

  • Εσωτερικός Καθαρισμός με Εγκατάσταση Θερμο-αγώγιμης Πάστας: 3 μήνες (ισχύουν προϋποθέσεις)
  • Επισκευή Βίσματος Τροφοδοσίας DC Jack: 3 μήνες (ισχύουν προϋποθέσεις)
  • Επισκευή Πλαστικών: 3 μήνες (ισχύουν προϋποθέσεις)

Desktop PC

  • Εσωτερικός Καθαρισμός με Εγκατάσταση Θερμο-αγώγιμης Πάστας: 3 μήνες (ισχύουν προϋποθέσεις)

 Για εργασίες που δεν περιλαμβάνονται στην παραπάνω λίστα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.


 H εγγύηση δεν ισχύει (προϋποθέσεις) :

Laptop / Netbook

  • Έαν έχει αφαιρεθεί το ειδικό αυτοκόλλητο που έχουμε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του laptop.
  • Εάν προκύπτουν φθορές με υπαιτιότητα του πελάτη (για παράδειγμα το laptop έπεσε, δυνατό χτύπημα στην οθόνη ή στο καπάκι της οθόνης, κτλ). Αναφέρεται στις εργασίες επισκευή βίσματος τροφοδοσίας DC Jack, επισκευή πλαστικών και αντικατάσταση οθόνης LCD.
  • Εάν έχουν πέσει υγρά στο πληκτρολόγιο ή κάτω από το σασί του laptop. 
  • Σχετικά με τον εσωτερικό καθαρισμό με εγκατάσταση θερμο-αγώγιμης πάστας, κατά την εξέλιξη της εργασίας ή στην παράδοση σας δείχνουμε αναλυτικές φωτογραφίες πριν τον καθαρισμό και μετά. Εάν το laptop / netbook ανεβάσει θερμοκρασία πριν τους 3 μήνες, αυτό σημαίνει ότι τα σημεία τοποθέτησης του είναι λανθασμένα (πόδια, τραπεζομάντηλα, σεντόνια, κουβέρτες, κτλ).
  • Όταν προκύπτουν βλάβες που σχετίζονται με προβλήματα στο δίκτυο της ΔΕΗ.
  • Σε οποιαδήποτε εργασία σχετίζεται με malware, virus, format και επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Desktop PC

  • Έαν έχει αφαιρεθεί το ειδικό αυτοκόλλητο που έχουμε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του υπολογιστή.
  • Εάν προκύπτουν φθορές με υπαιτιότητα του πελάτη (χτύπημα της μονάδας - κουτί, εσφαλμένη εγκατάσταση εξαρτημάτων, εσφαλμένη σύνδεση καλωδίων).
  • Εάν έχουν πέσει υγρά στο εσωτερικό της μονάδας. 
  • Σχετικά με τον εσωτερικό καθαρισμό με εγκατάσταση θερμο-αγώγιμης πάστας, κατά την εξέλιξη της εργασίας ή στην παράδοση σας δείχνουμε αναλυτικές φωτογραφίες πριν τον καθαρισμό και μετά. Εάν ο υπολογιστής ανεβάσει θερμοκρασία πριν τους 3 μήνες, αυτό σημαίνει ότι το σημείο εγκατάστασης του υπολογιστή είναι ακατάλληλο. Εάν η κάρτα γραφικών ανεβάσει θερμοκρασία πριν τους 3 μήνες μάλλον έχει πρόβλημα και χρειάζεται αντικατάσταση.
  • Όταν προκύπτουν βλάβες που σχετίζονται με προβλήματα στο δίκτυο της ΔΕΗ.
  • Σε οποιαδήποτε εργασία σχετίζεται με malware, virus, format και επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

 Ανταλλακτικά

Laptop / Netbook

  • Οθόνη LCD: 1 έτος
  • Καλωδιοταινία LVDS: 1 έτος
  • Βίσμα Τροφοδοσίας DC Jack: 1 έτος
  • Πληκτρολόγιο Keyboard: 1 έτος
  • Σκληρός Δίσκος SSD: 1 έτος
  • Μπαταρίες: 6 μήνες

Desktop PC

  • Τροφοδοτικό 600W: 1 έτος
  • Σκληρός Δίσκος SSD: 1 έτος




Για Περισσότερες Πληροφορίες Επικοινωνήστε Μαζί Μας
Τι Είπαν 
για Εμάς
Στους Χάρτες του Google Δείτε τα σχόλια από αξιολογήσεις καθώς και την βαθμολογία που πήραμε από τους χρήστες των Χαρτών του Google.
Στο Facebook Διαβάστε τα σχόλια των πελατών μας και δείτε την βαθμολογία που πήραμε από τους χρήστες του Facebook.
Αξιολογήσεις 
Επισκεπτών

"Άψογη εξυπηρέτηση από τον Κο Τριανταφυλλίδη. Είναι επαγγελματίας και γνώστης του αντικειμένου. Πήγα ένα laptop που είχε αρκετά προβλήματα, ήταν αργό με παλιά windows και πρόβλημα στον φορτιστή και το έκανε καινούργιο. Καθ' όλη τη διάρκεια της επισκευής με ενημέρωνε είτε τηλεφωνικά είτε μέσω viber και με φωτογραφίες."

 Κ. Ιωάννης

 
 
Για να μπορέσετε να γράψετε μια αξιολόγηση πρέπει να είστε μέλη της ιστοσελίδας μας.
Αν είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης κάντε είσοδο εδώ: Login
Αν είστε νέο μέλος κάντε εγγραφή εδώ: Εγγραφή
Ο κάθε χρήστης μπορεί να γράψει μόνο μία κριτική και εσείς έχετε ήδη γράψει.
service laptop θεσσαλονικη 231.220.4515, 6945.338.700, [email protected] επισκευη λαπτοπ Θεσσαλονικη
active³ 5.5 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης

Login-iconLogin  ForgottenPassword-iconΥπενθύμιση κωδικού